Yes, I do hate you!

Du som kommer fram och så jävla nödvändigtvis måste prata med någon. Bara för att du är full och jag är full och vi båda kommer dö i lungcancer betyder inte det att jag mer än gärna lyssnar till dina jävla anekdoter. Än mindre så här års när jag måste koncentrera mig för att säga åt hjärnan att stänga av pulsen för att överleva kölden i rökrutan.
Jag bryr mig inte om vad du har att säga och för varje bokstav som trillar av din tunga får mig att vilja kräkas mer och mer. Vore det inte för att kräket förmodligen skulle frysa till is innan det nuddat marken och därav skapat en permanent spya i svaljet så hade jag redan siktat på dig och sedan skrikspytt över hela ditt ansikte.
Så tänk två gånger innan ni får för er att konversera med någon i en rökruta. Det kan vara jag och jag kan ha en dålig dag.
Låt mig vara full i fred, röka min cigarett och prata med min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0