Tits and ass

Brukar det handla om när man ställer frågan till en man;
- "Vad är din favoriträtt?"
- "T & A ofc!"

Just nu är bröst på tapeten. Vissa tömmer dem, vissa fyller dem, vissa lyfter dem vissa hänger dem. Inte mig emot något av det. Bröst är helt enkelt inte min grej.
Tycker inte illa om dem men ack vad fina saker jag ser på en tjej innan jag reflekterar rundheten på behagen på magen.
Framförallt är jag mer intresserad av en rygg eller ett par ben. Axlar är också fint. Bröst kan ju vem som helst göra fina. Men skulptera en vacker rygg eller mejsla ett par perfekta nakna axlar. Det är inget Victoriakliniken fixar inte.



Fortsätt vårda era kroppar kvinnor, ty ingen kan älska er om ni inte älskar er själva.

Many loves
/yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0