På tal om lustiga människor

- "Hejsan, jag har gjort en beställning hos er som jag inte är nöjd med!"
- "Ok" *
- "Ja hur går vi till väga nu tycker du?"
- "Vi?" *
- "Ja men jag då!"
- "Du får prata med ansvarig säljare" *
- "Ja får jag prata med henne då!"
- "Hon är inte här, så jag föreslår att du gör en skriftlig reklamation som du skickar till henne" *

- "Nu måste du skämta med mig aprillo"
- "... vänta lite" *
- "HALLÅ!!!!?"
- "HALLÅÅ!??"
- "hahahahaha jaaaa jag är kvar" *
- "Tycker du att det här är roligt?"
- "Helt hysteriskt, du får prata med min chef istället, tårarna bara rinner!!" *
- "KOPPLA MIG!"
- "hahahahaha ja ja ja jag kopplar dig..." *



* jag svarar

"du måste skämta med mig aprillo" på sprättig stockholms/bögig/tjejdialekt
ibland uplpever man sådana dagar som bara gör livet värt att leva

Kommentarer
Postat av: Mary

Ha ha ha ha ha ha h ah ahahahhahaha

2008-10-31 @ 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0