Vem fan är Marcus Birro?

Han är sportjournalist som bloggar "passionerat" om italiensk fotboll.
Ännu en cynisk imperialist som livnär sitt mediauppmärksamhetsknarkande genom idogt hatbloggande om travestier som tex SJ, grått skandinaviskt klimat och autografjägare.
För mig är dessa nya b-kändisar på intet sätt bättre än gårdagens som tex Rosing, Gynning, Big Brother-Gunnar Robinson-Pelle och allt vad de nu kunde tänkas heta.
Det var bättre förr, när han skrev om bara sport, på sidan för bara sport. Det är som knarklangarn som började släppa musik och sen blev dagisfröken. Ingen bra kombination dvs.

Ge mig ett enda konstruktivt inlägg med någon form av litterär struktur och jag skola applådera, ty den här skiten ni alla far med är i allra högsta grad pinsam, tragisk och ointelligent.

Likt vampyrer suger liknande bloggmonster livslusten ur mig och jag får llust att bita av nätverkskablaget och använda datorn som brevpress. Förutsatt att man fick andra brev än räkningar.

Ge mig ett enda förslag på en trevlig, konstruktiv blogg som inte behöver använda sig av meningar som "bajs i hjärnan".

Vem är jag att gnälla på birro, erwik och katrin zytomierschlaklava?

Vet du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0