Stor humor på mörkaste sidan

DaKiNKy Medlem:

Citat:
Ursprungligen postat av Lila Elefant
Har träffat honom ganska många gånger genom mitt jobb. Han är en mycket trevlig prick...inte en chans att jag kunnat ana detta...
Men det är väl manipulation som är nyckeln till det hela. Det stog i expressen-artikeln att han utgav sej för att vara trollkarl som sökte kvinnlig assistent. Det ska tilläggas att han är GRYMT bra på att trolla...


Japp, verkar som om han lyckas trolla bort 3-6 års frihet iaf,. kan man ju hoppas

__________________
Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad. - Socker-Conny, Kultfigur.




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA JAG ÄLSKAR FLASHBACK, JAG ÄLSKAR HUMOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0