Ibalnd undrar jag om det här med tryckfrihet är så jävla bra

Skit också.

- let it flow, let it flow...

Jag fattar inte.
Efter två laxeringsmedelstabletter, en massa katrinplommon, flera liter youghurt, kaffe, två matskedar ren OLIVOLJA(!) och sju(!) dagars frossande av olika sorter och varianter av mat händer fortfarande ingenting där bak.
Magen, den nedre regionen, där äggledarna och livmodern sitter värker det som bara den.
Jag mår illa och jag har världens huvudvärk, tror tom att jag har feber just nu.
Men ingen kabel tittar ut. WHY?
Är det normalt att ta - inte mindre än två tabletter laxeringsmedel - och ändå kommer nada de nada?
Jag tog dem vid 23.00 igår och det kan ta upp till 12 timmar, står det, innan det sätter igång.
(Brukar dock ta ca 6timmar i vanliga fall.)
Jag verkar vara ett mycket ovanligt fall.
Om inget händer fram till tolv får jag åka till akuten.
Jag har pratat med Sjukvårdsupplysningen och de säger att 7 dagar är på tok för länge.
Vi får se vad som händer efter klockan 12. Wish me luck.

TOBE continued.

saxat ur Diana P's blogg


Kommentarer
Postat av: Mary

Undrade precis vad du skrivit för jävla SKIT sedan insåg jag....... hmmmm

2008-11-07 @ 22:35:53
Postat av: Anonym

Try eating lots of rusin and it'll happen!

2008-11-12 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0