Gnuggar händerna till det här just nu:

Hissa och dissa!

torsdag 30 oktober 17:42

HISSA  (Överst)   DISSA (Underst)
                                                                                                  


1. Katter
(självständiga, lukar gott)     
 
  Hundar

(Luktar ofta illa och luktar folk mellan bena)                                                                      



2. Facebook                                                                                                     

(Tycker bara det...)

 MySpace

(Tycker bara det...)




3. Djur                                                                                                                 
(Gör och visar vad de vill och hymlar inte om det)                                  

Människor
(Gör det de vill och hymlar om det)




4. Blondiner                                                                                                       
(Har jättekul och är jättesnygga)  

 Brunetter
(Har halvkul och är halvsnygga)         



                                                      
5. Östermalm                                                                                                     
(Fint folk med Gucci som röstar höger)                                                      

Södermalm
(Fult folk med palestinaschalar som röstar vänster)




6. Dokumentärer                                                                                              
(Speciellt de om speciella människor och dyligt)                                     

Dokusåpor
(Bara massa sex, tribals och tjafs)
(Ja, jag har själv varit med i en såpa, men skulle aldrig göra det idag.)




7. Skräckfilm                                                                   
(Är ibland ganska verklighetstrogna. Iallafall sjukt underhållande enligt mig)   

Romantiska filmer
(Aldrig speciellt verklighetstrogna. "Leva lyckliga i alla sina dagar" *fnys* Ye right!)




 8. "Rätt man på rätt plats"                                                                              
(För mig en självklarhet i arbetslivet)              

Kvotering
(Vill Du ha ett jobb pga Ditt kön eller pga Din kunskap?)



9. Vardagar utan jobb/skola
(Superskönt att vara ledig när inga andra är det. Tomt i affärer, långa sovmorgnar och skönt med ett brejk mitt i veckan. Helgen är lite överskattad tycker jag...) 

Högtider
(Många mår otroligt dåligt under exempelvis julen. Ensamhet. Inte konstigt egentligen att sjukhusen helt plötsligt blir fullbelagda under jul... Ensamma gamla människor som hellre ligger inne än sitter hemma själva...)


Reds anm
Asså skjut mig i benet och sy ihop mina ögonlock! Jag orkar inte skriva nåt. Läs lär köp vapen och börja jaga.
Vill tacka Anna Brownie för att ha uppmärksammat detta litterära stycke kjoltyg som bloggar på finest.se


Kommentarer
Postat av: joymonkey

Var du en av killarna i ensam mamma söker?

2008-12-28 @ 22:49:52
URL: http://joymonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag söker aldrig. jag hittar!

2008-12-29 @ 09:40:59
URL: http://cocytus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0