Redogörelse

Jag hatar inte barn, bara barns föräldrar.
Men just nu kan jag inte påstå att jag gillar skitiga skrikpåsar som inte kan stå still.
När jag var liten och var med vår dagmamma när hon skulle handla tex. då gick vi fem kids på ett spikrakt led med händerna på ryggen. Sa inte ett knyst om vi inte blev tillfrågade och nickade eller neg om vi stötte på någon grannförälder. När jag/om jag skaffar barn så ska det va sån jävla pli på ungen att folk tror att de är robotar! Givetvis ska jag lära de allt jag kan om alkohol droger och sex. Men raka i ryggen skall de vara.
Preussisk uppfostran är det nya svarta

image43

Kommentarer
Postat av: Lia

Varsågod kuken, nu får du lite besökare av mig...

2008-03-18 @ 23:00:12
URL: http://lia.blogg.se
Postat av: pingpongprinsen

tack ska du ha, geggvecket!

2008-03-24 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0