Uppmärksamhetsprostitution

Det är det värsta jag vet. Det värsta utav allt är att den ibland premieras och serveras till oss medborgare vare sig vi vill det eller ej.
Tänk Big Brother, tänk Slitz"modeller" som släpper skiva, tänk f.d tjackbrudar som hängde med Micke Becker och nu skriver en bok om sin egen misär.
Bloggvärlden ger oss ett val. Att välja eller att välja bort. Jag väljer som oftast bort, men de finns även en del läsvärda sidor. Däremot hittar vi alla möjliga sorters skrik på uppmärksamhet både bland bloggar och på youtube och det är dessa skrik som gör mig vinterkräksjuk mitt i sommaren. Dessa vidriga människor borde institutioneras och tvångsbehandlas. Precis som pedofiler skall de konverteras med narkosmedel och elshocksbehandling. Hellre en apatisk tonåring på hem än en medelålders adhdkvinna som frontar sig som guds gåva till mänskligheten eller iaf självutlämnandets gåva till skvallerheroinisterna. 
Ni är överrepresenterade era avskum! Jag hotar ingen och tror på yttrandefrihet. Men när folk är så jävla dumma i huvudet borde samhället agera och låsa in dem för att sedan kasta nyckeln i östersjön. 

Dumhet är det som kommer leda mänskligheten mot världens undergång!

Kommentarer
Postat av: lia

men asså du får ju länka till nåt avskum tack, nu blir jag ju jättenyfiken.

2008-01-13 @ 13:12:17
URL: http://lia.blogg.se
Postat av: American Airlines

Det vet du väl redan?

2008-01-13 @ 13:25:51
URL: http://cocytus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0