Mix it!

Det känns som att någon har kört mig i en blender. Mitt huvud är inte med mig över huvud taget. Jag kan inte tänka klart. Jag blundar hårt tills det börjar flimra för ögonen och jag skrattar lite åt migränsymptomen som jag framkallar av ren tristess. Jag önskar mig ett skinande hagelgevär i rent guld. För att stilla mina tankar och separera alla sekvenser som rullar likt flimmrande stumfilmer från 50talet.

Sätt punkt för en era. En era som går i graven utan vidare uppståndelse, men som om 200 år kommer att vara vida känd och erkänd. Med retoriska verk och med salig skrift har det belysts och välsignats i flera volymer.

Jag vill ha sparken och funderar å det djupaste på att göra en Frederic Beigbeder. Läs hans mästerverk och geniala plan 99 francs (£2.99 engelska titeln). Sen kan ni tänka på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0