Den välnyanserade kvinnosynen

Jag slås ofta av hur tjejer (observera EJ kvinnor) "säljer" sig själva på just internet.
Jag kommer på mig själv med att sitta och småskratta lite lojt åt bilderna ni alla känner igen, poserna ni alla har sett. "Om jag står såhär och böjer mig lite så i det här motljuset och den dåliga kamerakvaliteten och sedan gör den svartvit ser det ut som att jag har stora bröst"posen tex...
Eller klassikern, "Min navelpiercing" *visar mer av trosorna*. Eller "Min tattoo*~^" Visar de små snörena tjejer valt att kalla "stringtrosor". Snören tycker jag vore bättre.
Jag undrar om det är killarnas fel att tjejerna känner detta hävdningsbesvär. Jag vill inte kasta pil i kuvösen och säga att kvinnorna är de som slutligen tar dessa kort och väljer att marknadsföra sig på det vis de gör men jag tror mer på den fria viljan en påtryckningar från finniga moppekillar med evisujeans.
Kalla mig naiv eller kalla mig dum. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Mänskligheten är för dum för sitt eget bästa och därför kommer vi att förgöra oss själva.

Sen undrar jag vad dessa brudar försöker smälla i grabbarna som klickar runt på snyggast.se, glife, lunarstorm, playahead och allt annat att ni inte i dagens samhälle har en vettigare kamera än den som levererar gryniga 4kbsbilder. Den som gräver en grop så att säga... Faller oftast utanför normenimage37image38image39image40

Kommentarer
Postat av: Apa

Jag gillar att dina Google Ads mest verkar handla om Kognitiv Beteende Terapi. :)

2008-01-24 @ 15:10:57
Postat av: ace

bättre det än viktökning som hamnar på den andra bloggen!
:)

2008-01-24 @ 20:01:52
URL: http://cocytus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0