Välkommen till cocytus

Där vi fryser fast kättare och svin för att sedan tortera dem i all oändlighet.
Jag har gått på syntetiskt och naturligt flera dagar i streck och alkohol är vanligare än vatten. Livet är fantastiskt!
För en person med min typ av polariteter i personlighetsuppbyggnaden är det ganska logiskt att man älskar att jobba sig mellan apatiskt asocial institutionsbesökare till extravagant kokainslav.
Jag är svart och vit så kan du vara grå. Jag Himmel och helvette så kan du vara jorden. Jag gör vad jag vill, väljer gärna det destruktiva valet om möjlighet ges. Jag är besatt av smutsiga saker och jag kommer dö en smutsig död.
Sex knark och rock n roll är ett förlegat motto som personifierar mitt tankeverksamhet och driver mig frammåt genom den intrikata mödomshinna ni världsmedborgare och EMUmotståndare besitter.

Kommentarer
Postat av: Mä

Halleluja

2008-02-29 @ 21:52:20
Postat av: Lia

Nej men asså nej du får inte bli en narkotika/alkoholromantiker. Det finns för många av den sorten redan. Mig själv inräknad. Kan inte någon börja predika renlevnad och moral för en gångs skull?

Jag behöver ju det.
Arma själ.

2008-04-04 @ 00:54:44
URL: http://lia.blogg.se
Postat av: Anonym

preach lia, preach!
/A

2008-04-22 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0