Intag, missbruk och lite tango

Jag skulle inte kalla mig alkoholist, snarare ett stort fan av sprit. Det är två olika saker.
Jag älskar att vara berusad och jag älskar att umgås i berusade sällskap. Därför kan jag inte annat än älska den drog som försätter oss i berusningstillstånd.
Med andra ord kan ni säkert dra slutsatsen att jag inte har något emot andra droger heller. Cigg, sprit och knark. Vad vore världen utan dessa treenigheter?
En bättre plats, kanske.
Lika roligt, tvivlar på det!
Så ikväll skall jag berusa mig å det grövsta och det finns inga undantag. Sen får vi se om jag lyckas komma ut och dansa för det är roligt, speciellt när man är berusad.

Kommentarer
Postat av: anna braun

men den är för längesedan ;). innan ens truckerlåten kom. jag är före min tid med mycket ;)

2008-02-25 @ 19:06:35
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: A<

vet inte om det är ett bra eller dåligt försvar.
förmodligen borde du arkebuseras, men vi ger dig nåd eftersom du trots allt är från göteborg.

2008-02-26 @ 14:42:37
URL: http://cocytus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0