likt en flodvåg

Det blev de senare alternativet. 2 valium en varmdusch och sängen. Kom på att jag måste äta. Sushin stängd. Pizza är för bakisfolk eller snorungar. jag kom med den eminenta idén att göra tacos. Tacos är snonymt med typ schlagerfestivalen eller Idolfinalen. Matte nämnde nåt om faddergala idag. låter perfekt. 
Effektten av pillren sköljer långsamt över mig och jag blir mer och mer otydlig i mina resonemang. 
Lämnad ensam i en relation som är byggd på spontan dramatisk unsomskärlek. Det gör ont att inse att man inte duger. .
hoppas tacosen blir goda iaf. och att jag inte spiller på min fina matta. 
Matte jag orkar inte prata i telefon idag. drick en för mig med.

låt jag vill skall spelas på min beravnig är smashing pumpkins - disarm
litar på att någon läser bloggen och kan informa staten om denna önska. tack tack
cocytus over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0