Björnfittan

Som ni alla vet är stockholms förorter lite som göteborg. Trendhungriga efterapande och en aning lämnade på andra sidan flötet. Problemet är inte göteborgarna för de vet allt som oftast sin plats och stannar på västkusten undantaget vissa högtider och lov.
Problemet är de förortsexkrement som lyckas hitta igenom tullarna och in till stadskärnan.
Beviset, BJÖRNFITTAN.  Bara bönder och göteborgare skulle på fullaste allvar sätta en björnfitta på skallen, se medvetet dum ut, avstå från att hänga in den med jackan i garderoben och sen ha den på sig inomhus där folk i tshirt redan svettas.
Idiotin är total. Dessa människor bör stämplas som samhällsfara för att sedan deporteras till arbetslägren i Sibirien.
Nästa gång jag ser en sådan inomhus skall jag fyra av mitt avsågade hagelgevär i ansikted på berörd björnfittbärare och i rätten sedan hävda att jag trodde det var en björn.













(alla högkvalitativa superfashionmingelbilder är  tagna från stureplan.se vart annars)

Sen finns det tydligen dom som använder sig av endast björnblygdläpparna och virar dessa kring sin svettiga torso i hopp om att verka modern, stockholmsk och stolt.

Hade jag varit en björn hade jag tagit mitt liv.

Kommentarer
Postat av: M

hahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahaha



hahahahhahahhahahahahahahahhahahaha

2008-12-01 @ 13:04:38
URL: http://msandstrom.blogspot.com
Postat av: bloggbimbo

Viktig detalj, ytterjacka inomhus är bonusmeriterande…

2008-12-01 @ 14:28:27
URL: http://bloggbimbos.blogg.se/
Postat av: Anonym

ytterjackan kan kanske accepteras med den enkla förklaringen att man inte har någon lust att hänga in i garderoben. Men detta är ju ytterligare skäl att verkligen slita av sif björnfittan det första man gör.



Mvh Cocytus

2008-12-01 @ 14:32:59
URL: http://cocytus.blogg.se/
Postat av: Leonard Washington

NOBODY wants to eat a BEARPUSS!

2008-12-10 @ 12:29:55
Postat av: Anonym

but maybe lick them?

LIP THEM MISTEL BOB HALLIS

2008-12-10 @ 12:54:11
URL: http://cocytus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0