liebe

Self awareness, insikt, självdistans, synonymerna är många att beskriva samma sak.
Vad jag försöker säga är att jag älskar mig själv.
Speciellt stunder som när jag för några timmar sedan försökte öka fördelningen blod/alkohol i omloppet till 50/50.
Det gick över förväntan. Antagligen är det just därför som jag inte är drabbad av bakisness and headcake eftersom jag är kliniskt berusad fortfarande.
Jag suddade ut alla tvivel vad gäller mig varande den här planetens största geni, när jag först beställer en runda long islands när vi redan är nere på knä. För att sedan 10 min innan stängning beställa 8 random öl.
What can I say. I love myself and I am my best friend and I definitely deny that I got any problems at all with alkoholic beverages, drugs, sex, smokes and random adictions.

Make liebe not warranty




Kommentarer
Postat av: flygvärdinnan

inatt var jag så full som bara du kan bli tror jag.

jag är fortfarande full. och jag avskyr alkohol.

betyder det att vi inte kan älska varandra mer jag och du?

2008-08-30 @ 15:41:58
URL: http://flygvärdinnan.blogspot.com
Postat av: Anonym

hello flygis. jag har spenderat helgen i samma tema.

Jag gillar att bär fanan högt och föregår med gott exempel. Det här med att hata alkohol ska du vara försiktig med att slänga ur dig i spritkretsar som denna. du skulle kunna säga att ångrar dig lite, eller bara fått i dig så det räcker för ett tag fram över. Personligen har jag svårt att få nog.

kram på dig, fly safe

2008-09-01 @ 10:26:50
URL: http://cocytus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0