Ingen äro invigd

Vi får se vem som orkar pallra sig hit för att läsa mitt mörka, mitt onda, mitt cyniska. Jag tänker förklara en gång, och en gång endast att det jag skriver, skriver jag för att jag vill. Inte för att jag finner något nöje i att låta min galla välla ut över dessa ännu outforskade ettor och nollor i informationsrymden, utan enkom för att jag älskar skriften i alla dess former. Den ärligaste och mörkaste är den form jag behärskar mest och känner mig ytterst trygg med.
Så är det och nu vet ni!
Se det som det finaste du kan få av mig någonsin om du nu har fått tillträde till denna sida. Som det är i skrivande stund är det bara jag som vet om denna sida till bloggöken. Är du här och läser tycker jag antingen om dig eller så har du haft en förbannad tur!

/Dantons Infero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0