Fuck you, system of the dawn

Idag lurade jag systemet. Inte vilket system som helst, utn just systemet, aka bolaget. Min legitmation har gått ut sedan september och jag använder det inte när jag går till systembolaget eftersom jag inte orkar med statliga skitskallar som tycker det är viktigt hurvida min legitimation är från igår eller för 5 år sen. Jag kan informera om att jag ser precis lika ung ut nu som då.
Idag så kände jag mig rebellisk. Det går bra på jobbet och jag känner mig som en börsmäklare i NY på 90talet. Jag kan sälja vad som helst och folk gillar att köpa det av mig.
Så in på den gröna kollektiva spritaffären med gammalt ruttet leg. Plocka en låda rödpang och fram till kärringen i kassan som fullkomligen osade kollektivavtal, fackförening och svett.
Jag köpte mitt vin, visade mitt gamla skitleg och fick tillochmed en jävla tablettask på köpet! PWNED I tell you!
Feeble human!
Aja, det va bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0