Baksmälla

Sitter på jobbet och är bakfull. Jag får skylla mig själv eftersom jag vetat om att jag skulle jobba hela veckan. Ändå söp jag från kl 18:20 till 03:45.
Jag är så bakfull att det bränner i ögonen. Som om jag haft händerna i chili hela natten, bara för att gnugga mig med dom när jag steg upp ur sängen imorse. Jag har ont i hela kroppen och det värker i levertrakten. Jag hann vara full 3 gånger, nyktra till två.
Åkte på en shotgun när jag inte va beredd och sen gick jag inte hem, jag flöt!
Nu orkar jag inte låsa för att gå hem. Det är för långt. Jag trivs i min stol. Fast jag vill hem och äta slask. Så nu får jag allt stänga skiten och lämna arbetet!
Sprit om 6 timmar!
YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0