Hoeland

Rotterdam is hart sheisse som en tysk uttryckte det igår. Knark är billigt och lagligt, prostitution är jag vet inte hur billigt men lagligt, ölen är i princip gratis och alla människor är två meter långa.
Jag gillar rotterdam, som amsterdam fast utan turister falska fasader och paradgator. Ett industriellt Amsterdam som känns intressant och utan visioner. Det bara är. En random nattklubb som visar sig vara en av de snyggaste har 400 gäster som knarkar och dricker billig och dansar till hård techno till kl 7 på morgonen. Dom äter konstiga saker som friteras och läggs i korvbröd. Alla är vänliga och talar gärna men med dålig engelska.
Igår va jag lika hård som dom och gjorde allt som holländare gör och det var billigt, roligt och hårt. Men jag är inte 2 meter lång och hade bisarr huvudvärk tills jag drack en öl och rökte lite mer.
Nu bloggar jag lite med en rykande konformad historia på mina läppar och ska snart ut igen.
Hårt ska det bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0