Matmysteriet

Jag äter inte. 
Missförstå mig rätt.
Klart som fan jag äter. Men bara för att jag måste. Sällan för att jag är hungrig. Jag tänker inte på min vikt, jag tycker inte det är tråkigt att laga mat, jag lagar jävligt god mat, men jag gillar inte att äta.

Jag tror att mitt största problem är att äta när jag är ensam. När jag inte sysselsätter mig och ligger i soffan med dator tv och playstation då har jag ingen anledning att sysselsätta mig och inte heller någon anledning att äta.
Detta problem resulterar som oftast i att jag blir fruktansvärt berusad frammåt småtimmarna och kommer sällan ihåg något av mina sista timmar i vaket tillstånd.

Det gör inte så mkt, men nu vet ni ju varför jag är som jag är mitt i natten ute på stan.

Idag har jag ätit 3 knäckemackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0