kognitiv beteendevetenskap

Ja alltså ni får ju ursäkta mig idag. Den annars så avskärmade psykotiske skitungen har idag allt humör på manchetterna. Jag är så fruktansvärt arg och less att jag har tappat allt hopp om mänskligheten. Girighet, oförståelse, oförmåga att lösa problem och annan ren och skär idioti prommenerar mig på nerverna mot min mentala klippavsats.
Jag tror seriöst att detta kommer driva mig till galenskap. Antingen bosätter jag mig i en hermetiskt tillsluten miljö i ett vitt rum utan fönster. Eller så blir jag maktmissbrukande diktator a´la Kim Jong och går ut med en smäll!
Jag skulle nog primärt rikta in mig på privatpersoner och offentliga maktmissbrukare jag inte tycker om.
Regeringar och religioner får vara ifred mest för att de är dem som håller den stora gråa slemmiga massan i schack, vilket jag inte ämnar lägga energi på. Så det är bra att de finns.
Däremot enstaka personer skulle jag välja att jaga jorden runt med tomahawkmissiler mest för att se deras låga inteligenskvot och sociala inkompetens rinna ur deras vattniga råttögon i samma ögonblick som de förstår att deras ignorans och attityd har bringat dem till dödens rand.
Det hade det varit värt när jag själv skulle få inställa mig hos den moraliske bödeln världspolitiken som skulle dömma mig till livstids fängelse och tvångsindoktrinering av skitig demokrati.
Jag skulle skratta dem i ansiktet från mitt podium av stolthet i de fina salarna i Haag sekunderna innan jag sluter mina tandrader om den plastiga cyanidkapseln.

Sen på min begravning skall de spela Seven nation army med White Stripes och ett stort porträtt skall pryda kortsidan av kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0