JUL

Svara gärna på frågan, vet du att det är julafton snart!?

Jag hade ingen aning. Det var nån som sa att det var om en vecka. Jag förstår inte riktigt vad som hände med november och december. Det har varit mulet, rått och mörkt och snart ska man köpa julklappar.
Jaha nu så börjar det alltså bli dags att vara snäll ett par dagar för att sedan återgå till normal status. Det kan uppstå problem då jag är fullkomligt oförberedd.

Får äta mkt pepparkakor och umgås med så lite människor som möjligt, ty det är mänskligheten som gång på gång gör mig besviken och som gång på gång bygger upp min vrede inom mig.

Isolering, pepparkakor och valium så ska det nog gå vägen i år igen!
Nyårsafton då?
Börja inte för fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0